por agenciaoma | Sep 2, 2019
Matriu d’elements d’interès turístic Responsable TURISME DE LLEIDA Identificació d’elements de la cadena agroalimentària del territori amb un potencial d’interès turístic, des de la producció fins a la comercialització, per tal d’obtenir una matriu d’elements...
por agenciaoma | Sep 1, 2019
Eixos turístics territorials Responsable TURISME DE LLEIDA Definició de diferents eixos turístics territorials, vinculant els elements identificats de la cadena de valor agroalimentària amb el patrimoni cultural i natural, creant una oferta de destí turístic de...
por agenciaoma | Sep 1, 2019
Productes turístics agrointel·ligents Responsable TURISME DE LLEIDA Creació i consolidació de productes turístics a partir de la posada en valor del patrimoni natural i cultural i que incorporin productes agroalimentaris de qualitat com a valor afegit al producte....
por agenciaoma | Sep 1, 2019
Pilots turístics agrointel·ligents Responsable TURISME DE LLEIDA Creació de 2 productes turístics pilot concrets, recolzats en els diferents elements d’interès de la cadena de valor agroalimentària de Lleida. Com a primer producte pilot, s’ha creat un conjunt de 6...
por agenciaoma | Sep 1, 2019
Plataforma de base tecnològica Responsable TURISME DE LLEIDA Es posarà en marxa una plataforma de comercialització a través d’un portal web, que agruparà els productes turístics i els seus agents i permetrà fer reserves de qualitat, a partir de la focalització del...