Ag Tech Market Place

Una cinquantena d’empreses del sector tecnològic i agrícola es van reunir el passat 25 de novembre a Barcelona per tal d’explorar les necessitats del sector primari en matèria tecnològica i detallar les solucions digitals que poden oferir les empreses del sector digital. Una jornada organitzada pel Clúster Digital de Catalunya i el Clúster FEMAC, amb la col·laboració d’INNO4AGRO, IRTA, Eurecat, Acció, GlobaLleida, i la Fundació del Mobile World Capital.

La jornada va començar amb una conferència central impartida per Luca Boer, CEO de la consultora Talent Republic, el qual va alertar de la tendència a la baixa del sector agrícola en el pes econòmic del país.

La jornada també va comptar amb un ‘Elevator Pitch’ on companyies tecnològiques i del sector agrícola van explicar l’oferta i la demanda pel que fa a noves tecnologies en el sector. La jornada va servir per acompanyar les empreses del sector agrícola en el seu procés de digitalització i per mirar de trencar estigmes entre els sectors que permetin conscienciar de la importància d’encarar les solucions tecnològiques com una eina aliada i no com un sector allunyat del sector agrícola.

L’acte va finalitzar amb una posada en comú de conclusions en les quals les companyies participants van poder dir la seva i amb la confirmació de la realització de la pròxima edició de l’Ag Tech Market Place a Lleida.